off arşavin mi ne manyak oynuyo yaa... rusya gerçekten haketti, hollanda defansı dağıldı defans diye bişey kalmadı adamlarda ...
bu arşavini türk takımlarından biri transfer etmeli
Bir ara Beşiktaş ilgileniyordu diye haberler çıkmıştı ama bundan sonra ilgilenseler de alamazlar. Kaparlar onu.