• 13-03-2018, 02:58:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beşiktaş Başakşehir maçı ne olur arkadaşlar?

    İdda vs oynamayacağım..
  • 13-03-2018, 03:00:25
    #2
    Beşiktaş bu saatten sonra şampiyonluğu vermez
  • 13-03-2018, 03:01:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    başakşehir kaybetmez
  • 13-03-2018, 03:02:07
    #4
    KG Var
  • 13-03-2018, 03:02:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaş bu saatten sonra şampiyonluğu vermez
    MyLifeAds17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başakşehir kaybetmez
    İki zıt yorum geldi.

    Metamood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KG Var
    İdda oynamayacağım reis eyvallah yine de
  • 13-03-2018, 03:06:47
    #6
    beşiktaş alır maçı
  • 13-03-2018, 03:11:55
    #7
    Berabere biter. Fenerbahçe'de GS'yi yener yine ilk 4 sırada ortalık kızışır.
  • 13-03-2018, 03:15:31
    #8
    Beşiktaş yada beraberlik diyorum. Karşılaşma Başakşehir yoğun Beşiktaş taraftarına maruz kalacağından kendi sahasında oynuyor gibi hissetmeyecektir. Bu arada Başakşehir'in performansı da ortada. Bence bu hafta GS-FB maçı ve Başakşehir Beşiktaş maçları ve sonuçları şampiyonun kim olacağını şampiyonluğa %60 %70 arası bir oranda kimin daha yakın olduğunu ortaya koyacak.
  • 13-03-2018, 03:21:07
    #9
    başakşehir bjkyi yener fener de gsyi yener lig yine dengelenir son 2 haftaya kadar ilk 4 takımında yarışın içinde olacağını düşünüyorum kesinlikle puan farkı açtırmazlar bunu en başta bein sport izin vermez zaten gerekli ayarı çekerler