• 11-02-2018, 20:35:52
    #1
    Maç hakkında görüşleriniz. Şuan Fenerbahçe 2 - 0 önde
  • 11-02-2018, 20:47:41
    #2
    Gold üye
    Zor bir maç olacak sandım da Fenerbahçe üstün gidiyor, böyle de biter tahminime göre.
  • 11-02-2018, 20:48:19
    #3
    Başakşehir bu futbolla şampiyon olamaz, Fenerbahçe son haftalara göre güzel oynadı çok gol kaçırdı kazmalardan kurtulması lazım adamlar dağa taşa atiyor topu aykut hocanın atıf ısrarı kanser edecek taraftarı arda bitmiş
  • 11-02-2018, 20:48:33
    #4
    Başakşehir de Emre olmayınca farklı oluyormuş
  • 11-02-2018, 20:50:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dakka 90 0 3 Fenerbahçe alır.