• 30-07-2017, 04:07:32
    #10
    CAR1SSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir maç oluyor gerçektende
    İroni mi anlamadım da şu an devre arası
  • 30-07-2017, 04:15:39
    #11
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İroni mi anlamadım da şu an devre arası
    Yok hocam ilk yarı için yorumumu belirttim
  • 30-07-2017, 04:16:52
    #12
    vay arkadaş iş yerinde bu da açılmıyor ne çektik be

    Marco Asensio kimdi? birde gol atmış.
  • 30-07-2017, 04:35:02
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Felaket şeyler oluyor maçta!