El Clasico Canlı :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
El Clasico Canlı :)
12
●
689
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
El Clasico Canlı :)
1
2
30-07-2017, 04:07:32
#10
Mf.Rub
CAR1SSMa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Harika bir maç oluyor gerçektende
İroni mi anlamadım da şu an devre arası
30-07-2017, 04:15:39
#11
CAR1SSMa
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İroni mi anlamadım da şu an devre arası
Yok hocam ilk yarı için yorumumu belirttim
30-07-2017, 04:16:52
#12
dogantuysuz
vay arkadaş iş yerinde bu da açılmıyor ne çektik be
Marco Asensio kimdi? birde gol atmış.
30-07-2017, 04:35:02
#13
WebWon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Felaket şeyler oluyor maçta!
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler