• 10-05-2008, 21:21:33
    #1
    Beşiktaş, Vestel Manisaspor´u farklı geçti ve UEFA Şampiyonası vizesini aldı.





  • 10-05-2008, 21:22:07
    #2
    Sivas da 2 tane attı ama Sivas gitmiyormu uefaya
  • 10-05-2008, 21:22:46
    #3
    reklam kokuyo
  • 10-05-2008, 21:23:03
    #4
    Güzel bi haber Beşiktaşımıza uefa da başarılar.
  • 10-05-2008, 21:23:53
    #5
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hotlink kopardı beni yav
  • 10-05-2008, 21:26:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Birde hakem hataları olmasaydı :@