Beşiktaş UEFA'da... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beşiktaş UEFA'da...
5
●
593
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Beşiktaş UEFA'da...
10-05-2008, 21:21:33
#1
seo17
Beşiktaş, Vestel Manisaspor´u farklı geçti ve UEFA Şampiyonası vizesini aldı.
10-05-2008, 21:22:07
#2
UMUT
Sivas da 2 tane attı ama Sivas gitmiyormu uefaya
10-05-2008, 21:22:46
#3
Abraxas
reklam kokuyo
10-05-2008, 21:23:03
#4
Asi_Prens
Güzel bi haber Beşiktaşımıza uefa da başarılar.
10-05-2008, 21:23:53
#5
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hotlink kopardı beni yav
10-05-2008, 21:26:54
#6
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
Birde hakem hataları olmasaydı :@
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler