• 10-05-2008, 19:55:04
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    fb yenilirse ne oluyor arkadaşlar bjk 2 olamıyor değil mi
  • 10-05-2008, 19:57:56
    #20
    Çıldıııırın Cim Bom !
    Şampiyon Galatasaray
  • 10-05-2008, 19:59:03
    #21
    Şöyle cafcaflı 728x90 ebatlarında galatasaray şampiyonluk bannerleri yapsalarda.
    cimbomlu webmasterler sitelerine koysa olmaz mı
    Cimbom aşkına
  • 10-05-2008, 19:59:54
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Turkcell super lig 2007-2008 sezonu şampiyonu GALATA
    SARAY

    6 hafta seyircisiz oynadık 6 hafta hocasız oynadık ama yılmadık.ŞAMPİYON CİMBOM

    ELLE KOLLA DEĞİL BİLEKLE
    PARAYLA PULLA DEĞİL YÜREKLE
  • 10-05-2008, 20:00:34
    #23
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    helal olsun be
  • 10-05-2008, 20:02:38
    #24
    ya birde sivas maçında topik daha fazla ilgi görüyordu şimdi kimse pek takmıyor sanırım
  • 10-05-2008, 20:26:06
    #25
    Üyeliği durduruldu
    http://sunucu4.radyolarburada.com:8045/listen.pls

    Buyrun burdan dinleyin
  • 10-05-2008, 20:26:54
    #26
    Bu gece sokaklardayızzz...!
  • 10-05-2008, 20:27:48
    #27
    Şampiyon olduk herkesden ses soluk kesildi :R