• 08-05-2008, 12:07:55
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Türk vatandaşı olarak Alper Aydın ismini alan 26 yaşındaki Kamerunlu futbolcu için Beşiktaş ile Ankaragücü her konuda anlaştı.

    Golcü futbolcunun şu sıralar menajeri Alper Gökdemir ile Beşiktaşlı yöneticilerle görüşmek üzere İstanbul'da olduğu ve Kamerunlu futbolcunun yeni takımıyla 3 yıllık sözleşme imzalayacağı belirtildi.
  • 08-05-2008, 12:37:10
    #2
    Bu kişiyi hiç duymamıştım
  • 08-05-2008, 12:49:36
    #3
    Çok sağlam adam Holosko ile birlikte oynarsa iki tane Holosko var gibi olur sahada
  • 08-05-2008, 12:50:49
    #4
    heryer çakma Türk doldu. beşiktaş için hayırlısı
  • 08-05-2008, 13:44:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ama gerçekten çok iyi bir oyuncu takım takım dolaştı inşallah beşiktaşta başarılı kariyerleri olur ...

    Hayırlı ugurlu olsun BEŞİKTAŞ
  • 08-05-2008, 13:49:00
    #6
    Konyaspor'a gelmişti Belçika'nın Lokeren takımından sonra Ankaragücü'ne gitti.Kony'da olduğu zamanlarda beğenmiyordum ama heralde kendini geliştirmiş.
  • 08-05-2008, 13:53:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Elazığdada oynuyordu bir aralar
  • 08-05-2008, 13:54:22
    #8
    Türkiye futbolcu göçü mü alıyor? Türkiye'nin nufusunu fb bjk gs mi artırıyor?
  • 08-05-2008, 17:31:20
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İş yapnaz bu adamlar kontra atak oyuncusu, beşiktaş kontra atak oynamaz ki kapalı savunmayı açıcak adam lazım bjk'ye