• 07-05-2008, 05:26:43
    #19
    Adamları aç bırakıyorsunuz, it gibi koşuyorlar, taktir ettim galatasaraylı yöneticileri.
    Bir Denizli daha olmaz o bize olur ancak.
  • 07-05-2008, 10:36:16
    #20
    PasifikHost

    MFÖ - Benim halen umudum var. Bu şarkı sana gelsin

    GS buraya kadar geldikten sonra bırakacağını zannetmiyorum. Çok zor maç olacak, oftaş oyun disiplininden kopmayan bir takım.