• 15-09-2016, 18:20:10
    #1
    Kurumsal PLUS
    Bursa maçında bulunduğumuz blok ceza yemiş küfürden dolayı kardeşim ben küfür etmedim içeride 100lerce kamera var sen madem tüm tribüne ceza vericeksin o zaman bu pasoligin ne anlamı var. bi işide doğru yapın be kombine alsak demek maçların yarısına gidemiycez.

    Kaldıki bursa tribünlerinden de bazılarına ceza gitmiş madem öyle onlarında tümüne kapatsana onlarda küfür edenleri buluyosun da bizde niye bulamıyosun.
  • 15-09-2016, 18:25:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursa maçında bulunduğumuz blok ceza yemiş küfürden dolayı kardeşim ben küfür etmedim içeride 100lerce kamera var sen madem tüm tribüne ceza vericeksin o zaman bu pasoligin ne anlamı var. bi işide doğru yapın be kombine alsak demek maçların yarısına gidemiycez.

    Kaldıki bursa tribünlerinden de bazılarına ceza gitmiş madem öyle onlarında tümüne kapatsana onlarda küfür edenleri buluyosun da bizde niye bulamıyosun.
    Kesinlikle haklısınız madem bireye değil gruba ceza verilecek o zaman bu uygulamaya ne gerek var.Ben bu uygulama kalktı diye biliyordum ama uzun sürmez kalkar zaten.
  • 17-09-2016, 00:40:03
    #3
    Passolig genel müdürüde şikayetçiymiş bu olaydan.

    http://www.hurriyet.com.tr/passolig-...-ceza-40217576