• 08-04-2008, 23:59:56
    #1
    Mstyy yaptığım yorumu beğenmeyip küfür ediyorsa onada yakışan buydu zaten.

  • 09-04-2008, 00:02:29
    #2
    çok ayıp, yakışıyormu size cık cık
  • 09-04-2008, 00:02:54
    #3
    beni inceleyin öyle bi rep verdiysem kesinlikle beni banlayin birdaha geri almamak üzere.
  • 09-04-2008, 00:03:37
    #4
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ayıp, yakışıyormu size cık cık
    hemen bi moderatörü bulup inceleticem. tabi vb de öyle bi özellik varsa ama benim yapmadiğim kesinleşirse bu arkadaşin banlanmasini talep edicem.
  • 09-04-2008, 00:04:33
    #5
    rep vereni görebiliyor musunuz ki arkadası sucluyorsunuz
  • 09-04-2008, 00:04:33
    #6
    sct
    Üyeliği durduruldu
    Sakin beyler. Gerek yok..
  • 09-04-2008, 00:05:32
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    size o repi veren kişi bahsettiğiniz kişi değil
    -repi veren kişide atılmış zaten