• 05-03-2008, 16:26:22
    #1
    Misafir



    Sizce bişiler olurmu arkadaşlar ya dün 4kupon yaptım 4 üde yattı moral 0 ya 2haftadır kurus alamadık
  • 05-03-2008, 17:02:03
    #2
    Misafir
    yani kimse bişi yazmıyor demek ki yandık bu Kuponlarım damı yatıcak
  • 05-03-2008, 17:10:26
    #3
    Üyeliği durduruldu



    olursa bunda olur digerleri belli olmaz
  • 05-03-2008, 18:41:00
    #4
    Misafir
    Yokmu başka arkadaşlar sizce nolur bilgili iddaa oynayan arkadaşlarım nasıl oynamışım sizce umut var mı
  • 05-03-2008, 18:43:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    5 ytl attığın kupon sağlam arkadaşım inş. kazanırsın
  • 05-03-2008, 19:06:57
    #6
    İnş. kazanırsın. dün Fenerbahçe uzatmalara gitmeden yenebilseydi iyi para alacaktık. Ama olmadı Tuttuğumuz takım yatırdı bizi
  • 05-03-2008, 19:21:43
    #7
    Misafir

    Ben bu kupondan korkuyorum Berabere biterse ilk mac buda gelir sanırsam
  • 05-03-2008, 19:26:45
    #8
    kupa maçlarına güven olmuyor ya.
    en güzeli lig maçlarına oynamak
  • 05-03-2008, 19:51:00
    #9
    Haftalık iddaa kuponları başlığından devam etseydiniz keşke .. Kuponunuz sağlam gözüksede kupa maçı olduğundan çok r iskli . Saygılar...