Dünkü Hüsrandan Sonraki Kuponlarım! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dünkü Hüsrandan Sonraki Kuponlarım!
13
●
818
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Dünkü Hüsrandan Sonraki Kuponlarım!
1
2
05-03-2008, 16:26:22
#1
HititAjans
Misafir
Sizce bişiler olurmu arkadaşlar ya dün 4kupon yaptım 4 üde yattı moral 0 ya 2haftadır kurus alamadık
05-03-2008, 17:02:03
#2
HititAjans
Misafir
yani kimse bişi yazmıyor demek ki yandık bu Kuponlarım damı yatıcak
05-03-2008, 17:10:26
#3
cenkaraman
Üyeliği durduruldu
olursa bunda olur digerleri belli olmaz
05-03-2008, 18:41:00
#4
HititAjans
Misafir
Yokmu başka arkadaşlar sizce nolur bilgili iddaa oynayan arkadaşlarım nasıl oynamışım sizce umut var mı
05-03-2008, 18:43:43
#5
sergeyniki
Üyeliği durduruldu
5 ytl attığın kupon sağlam arkadaşım inş. kazanırsın
05-03-2008, 19:06:57
#6
timanitis
İnş. kazanırsın.
dün Fenerbahçe uzatmalara gitmeden yenebilseydi iyi para alacaktık. Ama olmadı
Tuttuğumuz takım yatırdı bizi
05-03-2008, 19:21:43
#7
HititAjans
Misafir
Ben bu kupondan korkuyorum Berabere biterse ilk mac buda gelir sanırsam
05-03-2008, 19:26:45
#8
Mertcan03
kupa maçlarına güven olmuyor ya.
en güzeli lig maçlarına oynamak
05-03-2008, 19:51:00
#9
GoLDeNLaNd
Haftalık iddaa kuponları başlığından devam etseydiniz keşke ..
Kuponunuz sağlam gözüksede kupa maçı olduğundan çok r iskli . Saygılar...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler