• 04-07-2014, 17:42:58
    #19
    "Aslanların sessiz kaldığı yerlerde, kuşlar kartallar volta atar; ama bilmezler ki aslan o sesszliği bozarsa, kıyamet kopar" Olcan ADIN

  • 04-07-2014, 17:46:43
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Aslanların sessiz kaldığı yerlerde, kuşlar kartallar volta atar; ama bilmezler ki aslan o sesszliği bozarsa, kıyamet kopar" Olcan ADIN

    Olcan solcu olduğundan che hayranıdır.Onun sözü bu.
  • 04-07-2014, 17:54:23
    #21
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olcan solcu olduğundan che hayranıdır.Onun sözü bu.
    Evet paylaşımlarından belli zaten, yerli harekatı olarak tam nokta transfer oldu bu, çok istiyordum gelmesini ve sonunda da geldi. Umarım mükemmel bir sezon geçiririz.
  • 04-07-2014, 18:02:50
    #22
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet paylaşımlarından belli zaten, yerli harekatı olarak tam nokta transfer oldu bu, çok istiyordum gelmesini ve sonunda da geldi. Umarım mükemmel bir sezon geçiririz.
    Olcan'ın sosyal medya danışmanıyım ben.Çok kötü bir durum oluştu şu an Bizim maçlar hariç başarılır olması dileğiyle
  • 04-07-2014, 18:11:38
    #23
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olcan'ın sosyal medya danışmanıyım ben.Çok kötü bir durum oluştu şu an Bizim maçlar hariç başarılır olması dileğiyle
    Ahah .)) Kep gitti .)
  • 05-07-2014, 01:40:39
    #24
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anca onu alırlar zaten
    Sizin takım messi ve ronaldo'yu aldı da bizim mi haberimiz yok ?
  • 05-07-2014, 02:55:09
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cok saglam oyuncu , Trabzonsporun UEFA maclarinda bukadar basarili olmasi Olcan"in sayesindeydi.
  • 05-07-2014, 11:58:54
    #26
    Takımda sol ayağı iyi olan bir futbolcu sonunda transfer edildi.
  • 07-07-2014, 15:39:01
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galatasaray'ın altyapısı olacaksın gerektiğinde maçta vereceksin Galatasaray'a, sonra biz büyük takımız diyeceksiniz. Yok canım siz anca Galatasaray'ın PAF takımı olursunuz.