TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olcan'ın sosyal medya danışmanıyım ben.Çok kötü bir durum oluştu şu an Bizim maçlar hariç başarılır olması dileğiyle
Ahah .)) Kep gitti .)