G.Saray'a 2 maç ceza - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
G.Saray'a 2 maç ceza
3
●
245
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
G.Saray'a 2 maç ceza
12-06-2014, 13:17:38
#1
UfuX
Türkiye Basketbol Federasyonu Disiplin Kurulu, Galatasaray Liv Hospital'a 2 maç seyircisiz oynama cezası verdı.
12-06-2014, 13:24:45
#2
Ertan
Üyeliği durduruldu
Hiç farketmez, o salon yine tıka basa dolacak.
12-06-2014, 16:38:25
#3
GuNGoRv
Herkes 1 maç bekliyordu ancak 2 maç çıktı. Futbolcu ortalama 15-20bin bayan geliyordu arenaya bunların tamamı gelse işte doldurur belki abdi ipekçiyi aman bu sefer dikkat merdivenlere oturmasınlar
12-06-2014, 17:38:13
#4
Ertan
Üyeliği durduruldu
Bekleyin bakalım, kaç kişi geliyormuş günü geldiğinde görürsünüz..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler