• 12-06-2014, 13:17:38
    #1


    Türkiye Basketbol Federasyonu Disiplin Kurulu, Galatasaray Liv Hospital'a 2 maç seyircisiz oynama cezası verdı.
  • 12-06-2014, 13:24:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hiç farketmez, o salon yine tıka basa dolacak.
  • 12-06-2014, 16:38:25
    #3
    Herkes 1 maç bekliyordu ancak 2 maç çıktı. Futbolcu ortalama 15-20bin bayan geliyordu arenaya bunların tamamı gelse işte doldurur belki abdi ipekçiyi aman bu sefer dikkat merdivenlere oturmasınlar
  • 12-06-2014, 17:38:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bekleyin bakalım, kaç kişi geliyormuş günü geldiğinde görürsünüz..