• 28-01-2008, 11:36:37
    #1
    Fortis Türkiye Kupası'nda çeyrek final kuraları çekildi. Ataköy Olimpiyatevi'nde gerçekleştirilen kura çekimi sonrası müthiş bir çeyrek final eşleşmesi ortaya çıktı. İşte iki ezeli ve dev ekibin birbirine rakip olduğu zorlu çeyrek final kapışmaları..

    Ataköy Olimpiyatevi'nde gerçekleştirilen kura çekiminde, grup maçlarının ardından çeyrek finale yükselen Çaykur Rizespor, Beşiktaş, Gençlerbirliği, Adana Demirspor, Fenerbahçe, Kayserispor, Gençlerbiriği OFTAŞSpor ve Galatasaray arasındaki eşleşmeler belli oldu.

    İlk müsabakalar 3 Şubat ve rövanş maçları da 27 Şubat'ta oynanacak.

    Adana Demirspor (1) Beşiktaş (7) Çaykur Rizespor (5) Fenerbahçe (2) Galatasaray (3) Gençlerbirliği (6) Gençlerbirliği OFTAŞ (8) Kayserispor (4)

    İŞTE EŞLEŞMELER:
    Çaykur Rizespor-Beşiktaş
    Fenerbahçe-Galatasaray
    Gençlerbirliği OFTAŞ-Kayserispor
    Adana Demirspor-Gençlerbirliği



    İçime doğduydu
  • 28-01-2008, 12:24:27
    #2
    Aha tahmin etmiştim
  • 28-01-2008, 12:45:50
    #3
    Yine Cimbomum atar 5 Tane
  • 28-01-2008, 12:48:51
    #4
    Ya Cimbom olarak Fenere karşı bir sorunumuz var ama bu maçı alacazzzZZzzZ.. (İnşallah)
  • 28-01-2008, 12:51:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    güzel eşleşmede sonuç belli
  • 28-01-2008, 12:52:02
    #6
    yine fener'im atar 10 tane
  • 28-01-2008, 13:34:17
    #7
    fener yine kupaya hasret kalacak çünkü cimbom kupayı yine müzesine götürecek
  • 28-01-2008, 13:48:47
    #8
    lig olsa fb kesin alır derdim ama işin içinde türkiye kupası varsa fb alamaz bence
  • 28-01-2008, 14:18:05
    #9
    Misafir
    ne saçma bir eşleşme olmuş aynı grupta olduğumuz çaykur rizespor ile çeyrek finalde eşleşiyoruz nasıl bir kura mantığı bu anlamak güç