MSL'de ilginç ve ilgililerinin NBA’den hatırlayacağı bir uygulama yapılıyor. Her sene üniversiteden mezun olan ya da ön eleme turlarından başarı ile geçen oyuncular 4 turda ve her takımın toplam 14 oyuncu seçmesi yoluyla takımların beğenisine sunuluyorlar. Yalnız burada parayı veren düdüğü çalmıyor! Yani Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş en iyi oyuncuları toplarken diğerleri bakmıyor. Aksine bir önceki sezonu son sırada bitiren takım ilk seçme hakkına sahip oluyor. Bu şekilde 15 takım içerisinde şampiyon olan takım en iyi 15. oyuncuyu seçebiliyor. Takımlar böylelikle her sene tekrardan dengelenmiş oluyor. Ligin kalitesi ve maçların izlenebilirliği kendiliğinden yükseliyor.
Yazinin devamini okumak isteyenler için;
MLS SuperDraft - Oyuncu Seçmeleri | Maç Günü, Canlı Futbol, Canli Basketbol, Canli Spor, Futbol izle
Ne dersiniz Türkiye Süper Liginde böyle bir sistem faydali olur mu?
Not: Bu sistemin nasil oldugunu merak edenler için, bu aksam Türkiye saatiyle 21:00 de seçmelerin canli yayini var.
Türkiye Süper Ligi'nde Draft(Oyuncu Seçme) Sistemi uygulanmali mi?
Kesinlikle, lige heyecan gelir
Ne gerek var, üç büyükler zarar görür
Birsey degistirmez