• 17-11-2013, 13:36:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Turnuvada şuda olsa güzel olurdu? Yer: ANKARA

    Lütfen herkes görüş ve isteklerini belirtirse sevinirim.,


    Önümüzdeki ay içerisinde yapmayı planladığımız PES 2013 Turnuvası için sizlerinde fikirileri ve istekleri doğrultusunda keyifli bir organizasyon ve herkesin ğüzel vakit geçirmesi amaçlanmakta.

    Hep birlikte güzel vakit geçirmek için aşağıdaki başlıkları tartışarak turnuva için en iyi olacak şekilde birlikte karar verelim.


    KURALLAR
    TAKIMLAR
    SÜRE
    MAÇ SAYISI
    KURAL İHLALİ DAVRANIŞ CEZALARI

    TÜM TAKIMLAR YADA SADECE NOSTALJİ TÜRK TAKIMLARI GİBİ SEÇENEKLERİMİZDE MEVCUT
  • 17-11-2013, 15:36:43
    #2
    Onun yerine online olarak herkese açık yapsan ?
  • 17-11-2013, 16:16:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun yerine online olarak herkese açık yapsan ?
    Kafede olacağı için turnuva online sıkıntılı
  • 18-11-2013, 12:46:47
    #4
    her giren kişi 10 lira versin, atıyorum 20 kişi katıldı, 200 lira para toplandı, 150si kazanana verilsin 50 si kafeye verilsin.. bunun gibi birşeyler yapabilirsiniz