Turnuvada şuda olsa güzel olurdu? Yer: ANKARA
Lütfen herkes görüş ve isteklerini belirtirse sevinirim.,
Önümüzdeki ay içerisinde yapmayı planladığımız PES 2013 Turnuvası için sizlerinde fikirileri ve istekleri doğrultusunda keyifli bir organizasyon ve herkesin ğüzel vakit geçirmesi amaçlanmakta.
Hep birlikte güzel vakit geçirmek için aşağıdaki başlıkları tartışarak turnuva için en iyi olacak şekilde birlikte karar verelim.
KURALLAR
TAKIMLAR
SÜRE
MAÇ SAYISI
KURAL İHLALİ DAVRANIŞ CEZALARI
TÜM TAKIMLAR YADA SADECE NOSTALJİ TÜRK TAKIMLARI GİBİ SEÇENEKLERİMİZDE MEVCUT
Pes 2013 Turnuva
3
●374
- 17-11-2013, 16:16:06Üyeliği durdurulduKafede olacağı için turnuva online sıkıntılıDarklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle