• 23-10-2013, 21:41:49
    #19
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen eğer dediğiniz gibiyse kararda bir acaiplik var
    Aynen dediğim gibi hocam ben şaşırmıyorum hiç bir şeye siz de şaşırmayın TFF'den nelerini gördük.
  • 23-10-2013, 21:52:52
    #20
    Fenerbahceliyim. Bu macta karli cikan ben ve 15 kisilik dershane sinifi oldu.

    Telden yaziyorum. yazim hatalari icin kusura bakmayin tapatalk
  • 24-10-2013, 03:25:52
    #21
    Bizim fedarasyon bu kadar bariz bi cezayı bile Oy birliği ile veremiyor Gerçekten çok yazık adamlar resmen dalga geçer gibi oy çokluğuyla karar vermişler..