Hükmen 3-0 - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hükmen 3-0
20
●
977
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Hükmen 3-0
1
2
3
23-10-2013, 21:41:49
#19
Syntax
HatayMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen eğer dediğiniz gibiyse kararda bir acaiplik var
Aynen dediğim gibi hocam ben şaşırmıyorum hiç bir şeye siz de şaşırmayın
TFF'den nelerini gördük.
23-10-2013, 21:52:52
#20
TolgaKSR
Fenerbahceliyim. Bu macta karli cikan ben ve 15 kisilik dershane sinifi oldu.
Telden yaziyorum. yazim hatalari icin kusura bakmayin
tapatalk
24-10-2013, 03:25:52
#21
ardaaslan
Bizim fedarasyon bu kadar bariz bi cezayı bile
Oy birliği
ile veremiyor
Gerçekten çok yazık adamlar resmen dalga geçer gibi
oy çokluğuyla
karar vermişler..
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler