• 16-06-2013, 14:57:59
    #1
    Şampiyonluk maçından sonra, röportaj veren Cenk Akyol'un NTV mikrofonuna ve kamerasına tepkisi:


    http://youtu.be/YzZ9L5jNUi4


    23 yıl sonra gelen şampiyonluktan daha önemli ve daha anlamlıdır bu tepki. Adamsın Cenk!
  • 16-06-2013, 17:34:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir tanesin Cenk!
  • 16-06-2013, 19:34:26
    #3
    daha da sevdik kendisini.
  • 16-06-2013, 21:29:20
    #4
    Tek kelime: Adam!
  • 17-06-2013, 01:03:31
    #5
    Helal olsun.
  • 17-06-2013, 02:42:36
    #6
    NTV ye neden tepki veriyor? k.bakmayın pek bilgim yok.
  • 17-06-2013, 02:51:53
    #7
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NTV ye neden tepki veriyor? k.bakmayın pek bilgim yok.
    http://www.focushaber.com/cenk-akyol...-h-325242.html
  • 17-06-2013, 02:57:44
    #8
    İyi yapmista bu insallah ceza getirmez, biliyorsunuz konu gs olunca hemen yaptirimlar basliyor.
  • 17-06-2013, 03:22:44
    #9
    Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi yapmista bu insallah ceza getirmez, biliyorsunuz konu gs olunca hemen yaptirimlar basliyor.
    Sanmıyorum bir ceza geleceğini. Kulübün ayıbı olur böyle bir şey yaparlarsa.