Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yapmista bu insallah ceza getirmez, biliyorsunuz konu gs olunca hemen yaptirimlar basliyor.
Sanmıyorum bir ceza geleceğini. Kulübün ayıbı olur böyle bir şey yaparlarsa.