• 28-05-2013, 22:08:35
    #1
    Maç varmış arkadaşlar şans eseri denk geldim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:08:35 -->-> Daha önceki mesaj 22:04:48 --

    attık gol olcay adamım ya

    maç trt 1 de 22:00 da başladı
  • 28-05-2013, 22:11:42
    #2
    Maçtan haberim bile yok Bir arkadaş böyle bir sitem yapınca twitter da ondan öğrendim

    Alıntı
    Bugün Türkiye - Estonya maçı var. Belki ülkenin %60'ı bilmiyor. Bu kadarmı olduk ?
  • 28-05-2013, 22:12:17
    #3
    aynen hocam şans eseri denk geldim bende
  • 28-05-2013, 22:13:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bittimi maç hangi kanalda ? nerden çıktı bu maç
  • 28-05-2013, 22:13:19
    #5
    trt 1 de yeni başladı
  • 28-05-2013, 22:16:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sanki grup maçlarına yeniden başlıyoruz td 2 sene oldu takıma geleli henüz sabit bir 11imiz yok her 11 farklı neyin fantazisinde anlayamadım
  • 28-05-2013, 22:32:49
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yine değişik değişik adamlar.

    Bizim milli takımda kadro istikrarı yokki hiç. Ülkemizdeki futbolcular birbirini tanımıyor
  • 28-05-2013, 22:54:11
    #8
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    milli takimimizi bu hale getirenler utansin. mac var kimse bilmiyor takip etme istegi birakmadilar. onceden mac oldunmu tvdeki diziler tekrar bolumlerini gosterirdi ki nasilsa reyting toplanmayacak diye.