• 14-05-2013, 01:18:22
    #1


    Katilin adının Yusuf Ortak olduğu açıklandı. Facebook profili sanırım şu: https://www.facebook.com/xbey01
  • 14-05-2013, 01:23:28
    #2
    Sanırım bu çocuk devrimi soytarılık, esrar çekme, alkolik olarak biliyor.
    ADAM gibi adamın ismini kirletmiş aptal.

    müebbet cezası verirler umarım.

    Bu da profilinden;
  • 14-05-2013, 01:26:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bu çocuk devrimi soytarılık, esrar çekme, alkolik olarak biliyor.
    ADAM gibi adamın ismini kirletmiş aptal.

    müebbet cezası verirler umarım.

    Bu da profilinden;

    Ben daha önce böyle şeyleri görmedim. Bu esrar dimi?

    Öyleyse şerefsizin ne olduğu belli. Bunları dışarda serbest olması skandal.
  • 14-05-2013, 01:27:27
    #4
    Kurumsal PLUS
    Nasıl bir hayat yaşadığı ortada zaten mahlukatın. Idam etsen dünyada oksijen tasarrufu sağlamış oluruz.
  • 14-05-2013, 01:32:59
    #5
    https://twitter.com/OmRFaRKORuC

    Olayın en yakın gördü tanığı, Burak'ın yanındaki arkadaşı BeyazTv ye bağlanıcak. İzleyin isterseniz arkadaşlar.


    Bu arada arkadaşlar hassasiyet gösterelim lütfen, acının rengi olmaz, gs fb bjk ts hiç farketmez, ölen bir insan, öldürende bir katildir. Olaya sadece böyle bakalım.
  • 14-05-2013, 01:41:53
    #6
    İnsan sonuçta durum üzücü ama daha üzücü bir şey daha var. Reyhanlı...
  • 14-05-2013, 01:44:53
    #7
    Bu insan gibi kaybolmuş veyahut hayatı bu kafa ile algılayan çok insan var. Allah hepsi hakkında hayırlısını nasip etsin ve cahilin, zalimin, insanlıktan çıkmışın şer'inden herkesi korusun.

    Yanan ana yüreğidir, gerisi boştur.
  • 14-05-2013, 01:54:51
    #8
    Ee bu canlı yayına bağlanan çocuk, katili yusuf değil enes diyor?
  • 14-05-2013, 01:58:03
    #9
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee bu canlı yayına bağlanan çocuk, katili yusuf değil enes diyor?
    Geç saatlerde yakalanan Yusuf O. isimli şahsın, tutuklanarak Gayrettepe İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldüğü ifade edildi.

    19 yaşındaki şahsın daha önceden sabıkasının olduğu belirtilirken, sosyal medyadaki hesabında yayınladığı fotoğraflarda uyuşturucu madde kullandığını da sergilediği ortaya çıktı.

    İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, Yusuf O.'nun suçunu itiraf ettiğini açıkladı.

    http://www.ajansspor.com/futbol/supe...yakalandi.html
    http://www.aksam.com.tr/guncel/burak...i/haber-205587