Galatasaray karabük için geldi zonguldak hava limanı inış yaptı saat 5 de ve sizde bir iki kare fotograf atıyorum

Sizce Mac Kaç Kaç Biticek ve Yorumunuzu Eksik Etmeyin Oyuncuları Cekemedim fakat otobüsü cektim o yetereli sanırsam