WebServisi Host'u Senmi Kapadın Makinedemi Sorun var ßilmiyorum Fakat ßugün Dns Sorunu aldım. Sanırım Kapattın MSN'den ise Girmiyorsun Çoktandır Ayda ßir Giriyon Sanırım...
Arkadaşlar.
***** Site'e Sponsor Host Ariyorum
Daha öncede 3,4 Ay Açılmış olan ***** Sitem'e Sponsor Host ariyorum
Domain Çok Güzel. Çekici.
Fakat uzun Süredir, ilgilenemedim.
Şimdi Zamanım var Gibi.
Banner Karşılıgında Sponsor, Host Ariyorum ilgilenen Arkadaşlar.
Pm ataßilir...
Not:
Alıntı
ßu Konu 27-10-2009 'da açtım 1 Kişi -Rep verdi Domain ismi verdim diye...
Ok dedim
Fakat Az Önce Kim ne diye -Rep verdi ?
Ne Saçma ßirşey Konuyu Güncelleştirdim. diye mi ?
Yap Yorum eleştiri -Reple Ne işin var Forum kullanmayımı ßilmiyorsunuz -Rep ßoştan yere verenler Sözüm ?