WebServisi Host'u Senmi Kapadın Makinedemi Sorun var ßilmiyorum Fakat ßugün Dns Sorunu aldım. Sanırım Kapattın MSN'den ise Girmiyorsun Çoktandır Ayda ßir Giriyon Sanırım...



Arkadaşlar.

***** Site'e Sponsor Host Ariyorum

Daha öncede 3,4 Ay Açılmış olan ***** Sitem'e Sponsor Host ariyorum

Domain Çok Güzel. Çekici.

Fakat uzun Süredir, ilgilenemedim.

Şimdi Zamanım var Gibi.


Banner Karşılıgında Sponsor, Host Ariyorum ilgilenen Arkadaşlar.

Pm ataßilir...



Not:
Alıntı
ßu Konu 27-10-2009 'da açtım 1 Kişi -Rep verdi Domain ismi verdim diye...
Ok dedim

Fakat Az Önce Kim ne diye -Rep verdi ?
Ne Saçma ßirşey Konuyu Güncelleştirdim. diye mi ?
Yap Yorum eleştiri -Reple Ne işin var Forum kullanmayımı ßilmiyorsunuz -Rep ßoştan yere verenler Sözüm ?