• 02-06-2009, 21:08:44
    #1
    .............
  • 03-06-2009, 15:55:13
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Size Sponsor Olup Projenize Sonuna Kadar Destek Olmaya Hazırız.

    Bilgi İçin Hemen Ekleyin: info@pixaturk.com
  • 03-06-2009, 15:57:31
    #3
    Misafir
    sSserkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Bir Projeye ASP Sponsor!
    Arkadaşlar site benim değil, bir arkadaşın.R10 üyeliği olmadığı için ben yazıyorum.
    Arkadaşımızın "Türk Dünyası Haberleri" projesi var ve bunun içinde bir sponsora ihtiyacı var.Kullanılacak script ASP olacağından sponsorumuzdan bu özelliği istiyoruz.
    Eğer güvenilir ve faaliyet belgeli bir şirket destek vermek isterse e-posta adresini pm ile yollayacağım.Desteklerinizi bekliyoruz!
    Domain tam da projeye uygundur!
    Not: Özür diliyorum.Konuyu iki kez açmışım.Sebebi ise forumun verdiği hatadır.

    Lütfen konuyu biraz daha açarmısınız...
    Domain ismi plan ve projeler referanslar vs..
    bunları açıklarsanız yardimci olabilecek ve sponsor olacak arkadaşlar muhakkak çıkacaktır.

    'Türk Dünyası Haberleri' olarak belirtmişsiniz sadece.


    Kolay gelsin iyi çalışmalar
  • 03-06-2009, 22:07:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Özelden Mail atın ?
  • 04-06-2009, 00:24:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Fujitsu PRIMERGY RX200 with Intel D5000 Chipset
    2x Xeon DP E5405, 2x Quadcore
    8 GB DDR2-RAM ECC
    2x 500 GB SATA II HDDs, 7.2k
    RAID 1
    Server location usa

    Böyle bir makinadan sınırsız host istiyorsanız mesaj atmanız yeterlidir.
  • 04-06-2009, 15:58:50
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tarafımızca Sponsorluk Sağlanmıştır.

    İki Taraf İçinde Hayırlı Olması Dileğiyle...
  • 04-06-2009, 16:18:52
    #7
    Bende böyle birşey düşünmüştüm.
    Türk Dünyası yönelik haber sitesi.
    Türkçe - Azerice - Kazakça - Özbekçe - Tatarca ve diğer Türk dillerinde. Çok uğraş gerektirecek bir proje.
    Her iki taraf için de hayırlı olsun.
    Siteyi açtığınızda duyurursanız seviniyorum.
  • 05-06-2009, 21:28:17
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ASP scripti degilde PHP scripti kullanmayi düsünürseniz yani Windows yerine Linux Hosting sponsorlugu ararsaniz yardimci olabilirim.

    Saygilar..