Sadece r10 forumlarına özel olan bu fırsatı kaçırmamanızı öneririm! Kurallar basit 20. mesajı atan kazanır ;DİKKAT 06:30'dan önce atılan 20. mesaj kazanılmış sayılmaz, 06.30'dan önce bittiği takdirde 15. mesajı atan radyoyu alır! Haydi durma şansını dene , unutma seninde içinde bir dJ var! ( umarım gaza gelmişsinizdir
)Not : Bu konuda öss sorusu mantığı kullanılmıştır
