• 17-02-2007, 06:01:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geleneksel ücretsiz radyo dağıtımı devam ediyor.. Bu saate kadar çalışan arkadaşlar bunu bir hediye olarak kabül ederlerse çok sevindirik olurum Sadece r10 forumlarına özel olan bu fırsatı kaçırmamanızı öneririm! Kurallar basit 20. mesajı atan kazanır ;
    DİKKAT 06:30'dan önce atılan 20. mesaj kazanılmış sayılmaz, 06.30'dan önce bittiği takdirde 15. mesajı atan radyoyu alır! Haydi durma şansını dene , unutma seninde içinde bir dJ var! ( umarım gaza gelmişsinizdir )


    Not : Bu konuda öss sorusu mantığı kullanılmıştır
  • 17-02-2007, 06:06:40
    #2
    Ben benzine geldim Depoyu fulleyelim
  • 17-02-2007, 06:07:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    iyimiş walla....

    şimdiden kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.......
  • 17-02-2007, 06:40:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    15. mesaj atıldığında sanırım ben uyuyor olucam
  • 17-02-2007, 06:49:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahatlık versin kardeşim........
  • 17-02-2007, 09:38:37
    #6
    iyisite.NET
    tühh ben sabaha kadar oturduydum
  • 17-02-2007, 09:40:15
    #7
    iddia ediyorum bunuda kazanamam
  • 17-02-2007, 10:19:13
    #8
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ne oldu sonuc devammı tamammı ?
  • 17-02-2007, 14:57:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    valla 4. radyoyu ben kazanmıştım şuan beklemede radyo mickey'e teşekkürler umarım kazanan benim kadar beklemez ve kurar radyosunu kazanana şimdiden hayırlı olsun