Geleneksel ücretsiz radyo dağıtımı devam ediyor.. Bu saate kadar çalışan arkadaşlar bunu bir hediye olarak kabül ederlerse çok sevindirik olurum Sadece r10 forumlarına özel olan bu fırsatı kaçırmamanızı öneririm! Kurallar basit 20. mesajı atan kazanır ;
DİKKAT 06:30'dan önce atılan 20. mesaj kazanılmış sayılmaz, 06.30'dan önce bittiği takdirde 15. mesajı atan radyoyu alır! Haydi durma şansını dene , unutma seninde içinde bir dJ var! ( umarım gaza gelmişsinizdir )


Not : Bu konuda öss sorusu mantığı kullanılmıştır