İyi Değil mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İyi Değil mi ?
0
●
264
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Sponsor Hosting Arayanlar
İyi Değil mi ?
14-04-2009, 11:38:57
#1
kamuran21
Üyeliği durduruldu
ya burdaki tablodan tam anlayamadım ancak galiba verdiği free hostingde normal domain kullanabiliyoruz. Mail falanda veriyor ayrıca sizde bir bakarmısınız
Risk-FREE Web hosting, PHP, MySQL, Host Multiple domains
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler