• 29-01-2007, 11:03:29
    #19
    evocel 5 liraya sat bana
  • 29-01-2007, 11:05:11
    #20
    5 lira cok dost kazığı atamam:P
  • 29-01-2007, 11:06:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    msnim açılmıyor radyoyu sonra vericeğim
  • 29-01-2007, 11:07:42
    #22
    işte kazıkcı tostcu
  • 29-01-2007, 11:08:36
    #23
    Mickey'i tanırım ya..
    msnde eski günleri yaad ediyoruz
    radyo isini unutturmaya calisio:P
  • 29-01-2007, 11:10:01
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Evocel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mickey'i tanırım ya..
    msnde eski günleri yaad ediyoruz
    radyo isini unutturmaya calisio:P
    ama malesef ne kadar duygu sömürüsü yaptıysam işe yaramadı illede radyoyu istiyor her cümle sonunda belirtiyor
  • 29-01-2007, 11:10:40
    #25
    Üyeliği durduruldu
    bu tür şeyler hep bu hostbak düşüyo yazık bizede düşsün biraS
  • 29-01-2007, 11:12:27
    #26
    valla bana düşmedi kapamadım

    kendi adamını ayarlamış kendi kapmasa o kapacak dı
  • 29-01-2007, 11:13:27
    #27
    aaa hostbank, camur at izi kalsın..
    ben radyomu aldım dinlemek isteyen varmı:P