Evocel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mickey'i tanırım ya..
msnde eski günleri yaad ediyoruz
radyo isini unutturmaya calisio:P
ama malesef ne kadar duygu sömürüsü yaptıysam işe yaramadı illede radyoyu istiyor her cümle sonunda belirtiyor