• 29-01-2009, 19:16:00
    #1
    Null Script kurulabilen bir host arıyorum..böyle bir imkanı olan arkadaşlarımıza duyurulur..Teşekkürler..
  • 29-01-2009, 21:07:48
    #2
    lisansız yazılım yükliceksin lisansız yazılımın için sponsor arıyorsun.?
  • 29-01-2009, 21:24:48
    #3
    evet..