• 08-06-2008, 19:22:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    300mb alan
    5gb bw
    mysql en az 2 olabilir

    Yeni Bi Cep telefon tanıtımları sitesi açmayı düşünüyorum ve hosting sponsoru arıyorum ilgilenenlere şimdiden tşkler...

    DipNoT:iletişim için msn bırakırsanız ben eklerim...SAgolun
  • 08-06-2008, 19:37:40
    #2
    Domainin Varmı
  • 08-06-2008, 20:03:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainin Varmı
    hayır mlsf sorun olurmu peki yani domain sizden olursa



    olmazsa ben alırım domaini
  • 08-06-2008, 20:54:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    domaini mesajından sil. kaparlar.
    bu şartlarda sponsor olamam. ama domaini benden alırsan sposorluğunu yaparım.

    - 200/250/300Mb Alan (ihtiyaca göre arttırılacak)
    - 5/8Gb Transfer (ihtiyaca göre arttırılacak)
    - Gerisi sınırsız (d.park & d.ekleme hariç)
    - Linux işletim sistemi (php)
    - cPanel

    Domain fiyatları, hosting paketleri vs. detaylar için sitemizi ziyaret edebilirsin.


    Teknoder Bilişim
    teknoder.com | teknoder.net
    Msn: satis[at]teknoder.com
  • 08-06-2008, 21:05:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    rapley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domaini mesajından sil. kaparlar.
    bu şartlarda sponsor olamam. ama domaini benden alırsan sposorluğunu yaparım.
    - 200/250/300Mb Alan (ihtiyaca göre arttırılacak)
    - 5/8Gb Transfer (ihtiyaca göre arttırılacak)
    - Gerisi sınırsız (d.park & d.ekleme hariç)
    - Linux işletim sistemi (php)
    - cPanel
    Domain fiyatları, hosting paketleri vs. detaylar için sitemizi ziyaret edebilirsin.
    Teknoder Bilişim
    teknoder.com | teknoder.net
    Msn: satis[at]teknoder.com
    domain de verseydiniz iyi olurdu

    biraz bekletebilirmyim blki domain veren de olur...
  • 08-06-2008, 21:29:35
    #6
    Yeni açacağınız bir siteye kimse domain vermez bence.
    Ben çarşambaya kadar beklerim.
  • 08-06-2008, 21:31:48
    #7
    Yeni açacağınız bir siteye kimse domain vermez bence.
    Ben çarşambaya kadar beklerim.


    EDİT: Afedersini aynı mesajdan ard arda gitti. Yönetici arkadaslar silerse iyi olur.