• 05-01-2014, 11:29:55
    #1
    Database dersinde veritabanı kullanıp bir proje geliştirmemiz istendi. Bende projeyi tamamladım nerdeyse. Hocaya bu projeyi göstereceğim sunucu üzerinden gösterirsem daha fazla puan verecek. Ödev kontrolü 10 gün içinde yapılacak.Framework 4 'ü kullandım. Mssql server gerekiyor.
  • 14-01-2014, 14:04:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hala arıyorsan yardımcı olurum detayları pm ile ilet
  • 14-01-2014, 20:14:39
    #3
    kodaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala arıyorsan yardımcı olurum detayları pm ile ilet
    Teşekkür ederim, ilginiz için. Fakat ödevi kontrol ettirdim iyi bir not da verdi hoca sağ olsun.