• 16-01-2011, 17:56:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Scrapebox satın alıcam eğer kullanmayan yada satan arkadaşlar varsa sattıkları fiyatı p.m olarak gönderirlerse sevinirim.
  • 17-01-2011, 11:59:41
    #2
    P.m yolladım..
  • 17-01-2011, 12:12:48
    #3
    Dikkat edin 2. pc ye yüklerken sorun olabiliyor.
  • 17-01-2011, 14:22:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar arkadas bulduysa baska konu acmıyım bende fiyat alabilirmiyim rica etsem.
  • 17-01-2011, 15:17:10
    #5
    banada lazim :=)