Sizce okulların durumu ne olur?
Okullar her sene olduğu gibi açılır.
%12,50 (6 Oy)
Hibrit eğitim sistemi uygulanır.
%14,58 (7 Oy)
İlk dönem biraz zor gibi.
%41,67 (20 Oy)
alihankiyak,
ByAkman,
Durgun17,
emrecanondes,
FAVER,
fluerte,
GGRIP,
hibravez,
Kuzeytemiz,
Kzglck26,
mobilasohizmet,
murrtex,
Radneo,
tuny,
ValesioN,
voL,
white25,
xLynin,
YalcinHoca,
YavuzTR
Bu sene hiç açılmayabilir.
%20,83 (10 Oy)
Durum belli değil.
%10,42 (5 Oy)