Anket Sizce okulların durumu ne olur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 48
Sizce okulların durumu ne olur?
Okullar her sene olduğu gibi açılır.
%12,50 (6 Oy)
Hibrit eğitim sistemi uygulanır.
%14,58 (7 Oy)
Bu sene hiç açılmayabilir.
%20,83 (10 Oy)
Durum belli değil.
%10,42 (5 Oy)