• 06-03-2010, 17:58:59
    #28
    firefox uçuyor ama opera da bişey olmadı hemen yüklendi..
  • 06-03-2010, 18:23:56
    #29
    Opera süper yahu!
    Varol opera...
  • 06-03-2010, 18:26:58
    #30
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    a dan z ye 10 haneli harf rakam karışık yazdır daha iyi
  • 09-03-2010, 21:20:55
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Dualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a dan z ye 10 haneli harf rakam karışık yazdır daha iyi
    olabilir.
  • 10-03-2010, 14:34:56
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne bu şimdi ? bunu paylaşmaktaki amaç ne ? eğlence mi yoksa bilgi mi ?
  • 10-03-2010, 15:13:59
    #33
    Üyeliği durduruldu
    pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bu şimdi ? bunu paylaşmaktaki amaç ne ? eğlence mi yoksa bilgi mi ?
    kimseye lazım olmıyacak die bişi yok
  • 13-03-2010, 00:48:18
    #34
    CNKBTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimseye lazım olmıyacak die bişi yok

    Allahım bu nasıl mantiktir yaratiyosun kontrol et