Wise hesabım herhangi bir açıklama yapılmadan kapatıldı. Hesabımın içerisinde bakiyem bulunuyor. Benzer bir durum yaşayan veya bu süreç hakkında bilgisi olan var mı?
Hesabın tekrar açılma ihtimali oluyor mu, yoksa yalnızca para iadesi mi yapılıyor? İade süreci ne kadar sürüyor?
İlk defa böyle bir durumla karşılaştım. Tecrübesi veya bilgisi olanların yardımcı olmasını rica ederim. Şimdiden teşekkür ederim.
