• 26-06-2026, 00:55:55
    #1
    Слава Україні! 🇺🇦
    Selamlar, iPhone kullanıyorum ve yakın zamanda batarya değişimi yaptıracağım. Deji bataryalar uygun ama mantıklı mı bilemiyorum. JCID bataryalar ile alakalı da araştırdım ve olumsuz bir yoruma rastlayamadım. Kullanan var mı acaba JCID marka batarya?
  • 26-06-2026, 00:59:04
    #2
    jcid sahibi forumda k adını hatırlamıyorum ama davalık bir meselemiz olacaktı türkiyeye dönemedim bir türlü ama işlerini iyi yapıyorlar aramızda sorun olsa dahi laf söyleyemem hocam jcid tercih edebilirsiniz işlerini temiz yapıyorlar
  • 26-06-2026, 01:14:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jcid sahibi forumda k adını hatırlamıyorum ama davalık bir meselemiz olacaktı türkiyeye dönemedim bir türlü ama işlerini iyi yapıyorlar aramızda sorun olsa dahi laf söyleyemem hocam jcid tercih edebilirsiniz işlerini temiz yapıyorlar
    Markayı ilk defa duydum ama eğer değiştirmeyi düşünürsem bu markayı tercih edeceğim
    *size de helal olsun cidden hakkını vermişsiniz
  • 26-06-2026, 01:18:19
    #4
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markayı ilk defa duydum ama eğer değiştirmeyi düşünürsem bu markayı tercih edeceğim
    *size de helal olsun cidden hakkını vermişsiniz
    sağolun hocam yeni marka zaten 23 nisan gibi açıldılar tam sanırım 23 - 30 arası
  • 26-06-2026, 01:37:45
    #5
    dejinin woyax markası var bende bu zamana kadar hep bunu kullandım. gayet memnunum.
  • 26-06-2026, 01:39:47
    #6
    Deji tabiki
  • 26-06-2026, 02:55:53
    #7
    Dejiyi eski telefonda kullanmıştım, özellikle fazladan kapasiteli bataryalarını çok memnundum jcid bu aralar duyuyorum ama dejiye yetişmesi için daha yol katetmesi gerektiğini düşünüyorum
  • 26-06-2026, 07:17:25
    #8
    Kurumsal PLUS
    Birkaç defa deji kullandım ama 6 ayda çıkardığım orjinal pilden daha kötü oluyordu. Fiyatı çok sorun olmazsa orjinal pil öneririm.
  • 26-06-2026, 07:35:42
    #9
    13 pro max için JCID aldım takamadım ama baya övüyorlar bilinmeyen parça olarak görünmeyen versiyonu da var.