Merhaba, bir projem için wordpress alt yapılı bir uygulama geliştiriyorum. fikirlerinizi almak istiyorum. sistem fronthand ve alt yapısı tamamen wordpress. başta webview olarak ilerlediğim uygulamamı ilerde native geçmeyi düşünüyorum. şuanda istediğim tüm sonuçları aldım. uygulama içi tüm etkileşimlerde (websitesi üzerinden) andorid kullanıcılara bildirim anlık gidiyor. firebase tam entegrasyon yapabildim. şuan uygulama içeriğini ve uygulamayı henüz paylaşmayı düşünmüyorum. ama sizce fikir nasıl ? ilerde sorun yaşar mıyım ?