yotube üstadlarına 1 soru - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yotube üstadlarına 1 soru
4
●
124
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
yotube üstadlarına 1 soru
Dün, 20:57:46
#1
Egemircey
pk açılması sonrası pin kodu postadan geldıgınde, vergi dairesine gitmeden , ivd den 20 b belgesini halletsek, bankaya gitmedende müş.hizm. den hesap olayını halletsek, siz ne şekilde yaptınız? şimdiden teşekkürler
Dün, 20:59:43
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Endeavor
vergi istisna belgesini dijitalden alabilirsin lakin bankaya ibrazda şubeye gitmen gerekiyor.
Dün, 21:01:28
#3
Egemircey
Endeavor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vergi istisna belgesini dijitalden alabilirsin lakin bankaya ibrazda şubeye gitmen gerekiyor.
çok teşekkürler hocam, ziraat vakıf halk dıye bılıyorum dogrumudur?
Dün, 21:03:38
#4
Endeavor
Egemircey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok teşekkürler hocam, ziraat vakıf halk dıye bılıyorum dogrumudur?
ben ziraat kullanıyorum.
Dün, 21:05:25
#5
Egemircey
@
Endeavor
; İlginiz için minnettarız hocam saygı ve sevgilerimle
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler