• 21-06-2026, 16:50:34
    #10
    Bizden daha fazla mutlu olmaya hakkın yok acilen evlen 😆
  • 21-06-2026, 16:53:51
    #11
    Gold üye
    Çevremden ve kendimden edindiğim tecrübe ile konuşuyorum, şu olsun bu olsun ondan sonra evlenirim diyen birçok arkadaşım evlenemedi bazıları da evlendi ama sürdüremediler. Kendimden yola çıkarak söylüyorum ben 27 yaşındayım. Üniversite bitsin, işe göreyim biraz birikim yapıp evlenirim dedim. Şimdi birikim var, ev var, araba var, düzenli bir işim ve yaşantım var fakat evlenemedim.
  • 21-06-2026, 17:04:14
    #12
    BINGILDAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevremden ve kendimden edindiğim tecrübe ile konuşuyorum, şu olsun bu olsun ondan sonra evlenirim diyen birçok arkadaşım evlenemedi bazıları da evlendi ama sürdüremediler. Kendimden yola çıkarak söylüyorum ben 27 yaşındayım. Üniversite bitsin, işe göreyim biraz birikim yapıp evlenirim dedim. Şimdi birikim var, ev var, araba var, düzenli bir işim ve yaşantım var fakat evlenemedim.
    niye evlenemediniz hocam?
  • 21-06-2026, 17:10:13
    #13
    evlenmeye niyetiniz varsa askerlik ve işi muhakkak halledin sonrasında evlenin ertelemeyin çünkü erteledikçe uzaklaşıyorsunuz yaş 38 oldu evliliği gram istemiyorum
  • 21-06-2026, 17:16:02
    #14
    Elin başka işlerde tutuyorsa biraz birikim yap evlen direk evlendiğin zamanda kpssye vs çalışabilirsin komşum öyle yaptı atandı şuan nufüs müdürlüğünde memur olarak çalışıyor .
  • 21-06-2026, 17:37:48
    #15
    Fazla süren ilişkiler zamanla sarpa sarar hocam, bugüne dek bişey olmadı bu saatten sonra olmaz demeyin. Evlenin gerisi allah kerim. Gün geçtikçe şartlar da zorlaşıyor.
  • 21-06-2026, 18:07:33
    #16
    Yaşın çok genç hocam tavsiye etmiyorum. Özellikle bu yaşta evlenirsen ileride yapamadıkların seni evlilikten soğutur. Erkek adam biraz daha geç yaşlarda sorumluluğa girmeli. O vakite kadar arkadaşlarınla daha özgür buluş hayatına bak vs. Yaşa
  • 21-06-2026, 18:10:10
    #17
    büyük hata yapıyorsun. bu yaşta evlenmek de nedir git dünyayı gez birader. 10 yıl sonra çok kafana vurursun.
  • 21-06-2026, 18:10:44
    #18
    Hocam, ben evlenip boşandım. Eğer işin yoksa ve kendine de güvenmiyorsan, bana kalırsa hiç evlenme. İnan bana, kafandaki rakamlardan daha fazla maliyeti var. İnsanlar da çok değişiyor. Ben 5 senedir tanıyordum ama başaramadım.