• 20-06-2026, 17:39:53
    #1
    Merhaba kendime 1 tane hesap açmaya çalışıyorum ama tam ödeme kısmında hata alıyorum en az 5 tane farklı kart denedim. çözümü var mı? Yeni hesap açıp denedim onda hiç ödeme sayfasına bile gelmeden hata veriyor.

    4-5 sene önce 1 tane hesabım vardı ama kapandı yada satmıştım hatırlamıyorum bile. Aynı telefon numarası olduğu için yakalıyor olabilir mi bilemedim.

    Çözüm önerisi olan var mı?
  • 20-06-2026, 17:41:05
    #2
    Braves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kendime 1 tane hesap açmaya çalışıyorum ama tam ödeme kısmında hata alıyorum en az 5 tane farklı kart denedim. çözümü var mı? Yeni hesap açıp denedim onda hiç ödeme sayfasına bile gelmeden hata veriyor.

    4-5 sene önce 1 tane hesabım vardı ama kapandı yada satmıştım hatırlamıyorum bile. Aynı telefon numarası olduğu için yakalıyor olabilir mi bilemedim.

    Çözüm önerisi olan var mı?

    Profilimdeki Whatsappdan iletişime geçerseniz yardımcı olalım hocam
  • 20-06-2026, 17:57:24
    #3
    Hata tam olarak ne hocam? bir sekilde bloklanmis olabilirsin ya da kartlarinda problem olmus olabilir.

    bir de "Apple Developer" programini indir iphone telefonuna. Oradan almaya calis. ücret olarak 640 lira gibi bir seydi zam yapmadilarsa, normalde 99 dolara satiyorlar. Bu sekilde daha ucuza alirsin.
    Ya da birinden rica edip onun üzerinden al sonra hesabi sana versin.
  • 20-06-2026, 18:20:41
    #4
    Apple Developer hesabı alırken en önemli nokta bir iphone cihazdan almak ve o cihazdan önceden apple'dan alışveriş yapmak alışverişin yapıldığı kart ile almak
    bu maddeler ödeme sorununu neredeyse ortadan kaldırır.
    Tekrar tekrar denemeyin 1-2 gün sonra yukarıda yazdığım şartları karşılayan kart ve cihaz varsa tekrar deneyin ödeme onaylanacaktır
  • 20-06-2026, 19:40:37
    #5
    ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata tam olarak ne hocam? bir sekilde bloklanmis olabilirsin ya da kartlarinda problem olmus olabilir.

    bir de "Apple Developer" programini indir iphone telefonuna. Oradan almaya calis. ücret olarak 640 lira gibi bir seydi zam yapmadilarsa, normalde 99 dolara satiyorlar. Bu sekilde daha ucuza alirsin.
    Ya da birinden rica edip onun üzerinden al sonra hesabi sana versin.
    Direk kart hatası veriyor en son aşamaya gelince. 1020 küsür tl çekmeye çalışıyor. 99 usd olduğuna emin misiniz?


    sahintuter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple Developer hesabı alırken en önemli nokta bir iphone cihazdan almak ve o cihazdan önceden apple'dan alışveriş yapmak alışverişin yapıldığı kart ile almak
    bu maddeler ödeme sorununu neredeyse ortadan kaldırır.
    Tekrar tekrar denemeyin 1-2 gün sonra yukarıda yazdığım şartları karşılayan kart ve cihaz varsa tekrar deneyin ödeme onaylanacaktır
    O zaman bitane iphone telefon bulup onla denemek lazım ama yakın iphone kullananda yok hiç.

    Başka çözümü yok mu acaba 200 usd civarına satıyorlar satanlar
  • 21-06-2026, 01:02:57
    #6
    [QUOTE=Braves;1091145364]Direk kart hatası veriyor en son aşamaya gelince. 1020 küsür tl çekmeye çalışıyor. 99 usd olduğuna emin misiniz?

    Hocam normal fiyati 99 dolar evet



    Ancak türkiye'de belki farkli uygulamalarda farkli gösterilebiliyor vs. Ben 2 sene önce 640 lira civarina aldim apple developer uygulamasi üzerinden. Ama gecen yil 99 dolar ödedik cünkü yurtdisi bir sirket icin aldik o yüzden türkiye gösteremedigim icin ucuza alamadim.

    1020 tl görünüyorsa o da iyi. Bir kac kisiden teyit etmeye calisabilirsin. Apple Developer uygulamasinda görünüyor fiyat, tabi ki market ayarindaki ülkenin de Türkiye olmasi lazim. Zam yapmislar mi bilmiyorum ama.

    Hataniza gelince; gercek kart ile deniyor musunuz? belki sanal kartlar sorun cikariyor. Bir de cok fazla deneme yapmissaniz sistem sizi anomali olarak isaretliyor ve blokluyor olabilir.

    Elinde iphone yok anladigim kadariyla ama elinde mac varsa, app store'u acip "Apple Developer" u kurabilirsin ve oradan alabilirsin.
  • Dün, 22:40:27
    #7
    sorun devam ediyor. Hesap açtım ama ödeme kısmında 5-6 tane kart denememe rağmen hata alıyorum. yardımcı olacak var mı?