• 20-06-2026, 12:38:28
    #1
    mrhaba
    Güncel olarak acer nitro kullanan varmı? memnun musunuz?
  • 20-06-2026, 12:40:13
    #2
    Hocam nitro 5 an515-58-544k modeli var elimde.
    Genel olarak iyi alınır ama servisi pek beğenilmiyor, ben 1 defa gönderdim onda da 1 hafta içinde geri geldi.
    Ram ve vram yüksek alın minimum ekran kartı watt 120 olsun.
  • 20-06-2026, 12:41:26
    #3
    Fan sesinin biraz yüksek olması gibi duyumlar aldım hocam.
  • 20-06-2026, 12:44:03
    #4
    acer nitro 5 rtx 4060 i7 12650h modelini kullanıyorum ben memnunum açıkcası herhangi bir kronik sorunu yok diye aldım. ne için alacağınızada bağlı ama
  • 20-06-2026, 12:49:55
    #5
    Instagram mavi tik✅
    bende acer nitro 5-46 3050ti 95w modeli var 2023ten beri kullanıyorum , bu yıl başında sigorta attıgı için bobinler yandı 6 bine tamir ettirdim 6 aydır sorunsuz kullanıyorum
  • 20-06-2026, 12:51:33
    #6
    Tek tek yazıyorum :

    Öncelikle alma sebebim sadece bir 3d yazıcı uygulaması kullanmaktı.

    İlk hafta fan sesi sorunu yaşamaya başladım, servise gönderdim 23 gün bekledim. 24. gün geldi. Daha sonra bios ayarlarının bozulduğunu gördüm düzelttim.
    4 veya 5. hafta mavi ekran sorunu başladı, servise gönderdim. Basit bir sorun, mavi ekran = ram ya bu kadar. 3 hafta bekledim. 4. hafta döndüler. Değişim yapılacak dediler. Ekstra ücret talebi oldu.

    Tüketici hakem heyetine başvurdum, 2 hafta bekledim. (tabi bu arada cihazım serviste)

    Karar çıktı karara karşı yine ücret talebi devam etti. En son lanet ettim geri istedim cihazı, yapmamaları için. 1740 tl kargo ücreti ödedim istanbul/ankara

    Siz bilirsiniz. Kronik sorunlu cihaz.

    Mac pro kullanıyorum en ağır sorunda bile yıllardır anında çözüldü.
    Lenovo loq var, aynı şekilde.
    Monster en ucuz cihazı var oda aynı şekilde hiç sorun yaşatmadı garantide.
  • 20-06-2026, 13:01:40
    #7
    Oturum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tek yazıyorum :

    Öncelikle alma sebebim sadece bir 3d yazıcı uygulaması kullanmaktı.

    İlk hafta fan sesi sorunu yaşamaya başladım, servise gönderdim 23 gün bekledim. 24. gün geldi. Daha sonra bios ayarlarının bozulduğunu gördüm düzelttim.
    4 veya 5. hafta mavi ekran sorunu başladı, servise gönderdim. Basit bir sorun, mavi ekran = ram ya bu kadar. 3 hafta bekledim. 4. hafta döndüler. Değişim yapılacak dediler. Ekstra ücret talebi oldu.

    Tüketici hakem heyetine başvurdum, 2 hafta bekledim. (tabi bu arada cihazım serviste)

    Karar çıktı karara karşı yine ücret talebi devam etti. En son lanet ettim geri istedim cihazı, yapmamaları için. 1740 tl kargo ücreti ödedim istanbul/ankara

    Siz bilirsiniz. Kronik sorunlu cihaz.

    Mac pro kullanıyorum en ağır sorunda bile yıllardır anında çözüldü.
    Lenovo loq var, aynı şekilde.
    Monster en ucuz cihazı var oda aynı şekilde hiç sorun yaşatmadı garantide.
    hocam her marka modelde sorunlar olabilir, 1.5 yıldır kullanıyorum bende herhangi bir sorunu olmasada macbook konusunda size hak veriyorum. hem sessiz hemde pilde saatlerce gidebilen mukemmel bir cihazdır macbook.
  • 20-06-2026, 13:03:27
    #8
    2021 yılından beri kullanıyorum. 95 100 derecelerde bile full performansla kullandım bir gün bile tık demedi.
  • 20-06-2026, 13:10:30
    #9
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2021 yılından beri kullanıyorum. 95 100 derecelerde bile full performansla kullandım bir gün bile tık demedi.
    Hangi modeli kullanıyorsunuz hocam