Tek tek yazıyorum :
Öncelikle alma sebebim sadece bir 3d yazıcı uygulaması kullanmaktı.
İlk hafta fan sesi sorunu yaşamaya başladım, servise gönderdim 23 gün bekledim. 24. gün geldi. Daha sonra bios ayarlarının bozulduğunu gördüm düzelttim.
4 veya 5. hafta mavi ekran sorunu başladı, servise gönderdim. Basit bir sorun, mavi ekran = ram ya bu kadar. 3 hafta bekledim. 4. hafta döndüler. Değişim yapılacak dediler. Ekstra ücret talebi oldu.
Tüketici hakem heyetine başvurdum, 2 hafta bekledim. (tabi bu arada cihazım serviste)
Karar çıktı karara karşı yine ücret talebi devam etti. En son lanet ettim geri istedim cihazı, yapmamaları için. 1740 tl kargo ücreti ödedim istanbul/ankara
Siz bilirsiniz. Kronik sorunlu cihaz.
Mac pro kullanıyorum en ağır sorunda bile yıllardır anında çözüldü.
Lenovo loq var, aynı şekilde.
Monster en ucuz cihazı var oda aynı şekilde hiç sorun yaşatmadı garantide.