• 19-06-2026, 23:43:11
    #10
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkcası korkanın çocuğu olmaz elinizdekini "kaybetmeyi" de öngörüyorsanız paylaşsanız kötü olmaz

    Zaten çokta kullanmıyorum açıkcası açalım madem herkes yararlansın neresi uygun bu konu için hocam hemen açayım
  • 19-06-2026, 23:43:37
    #11
    CodeSummoner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten çokta kullanmıyorum açıkcası açalım madem herkes yararlansın neresi uygun bu konu için hocam hemen açayım
    https://www.r10.net/yapay-zeka/
    Buyrun hocam Etiketimi alırım
  • 20-06-2026, 00:21:15
    #12
    Merhabalar hocam Claude web arayüzü ve Claude Code gibi doğrudan tüketiciye yönelik sunulan entegrasyonlar çok agresif bir koruma filtresine (safety guardrails) sahiptir ve SMM kelimesini doğrudan illegal veri çekme (scraping) veya manipülasyon olarak algılayıp doğrudan bloklar bu durumu aşmanın en kararlı ve profesyonel yolu Claude web arayüzünü kullanmak yerine Anthropic API üzerinden bir Console hesabı açıp Workbench üzerinde istek atmaktır API seviyesinde sisteme gönderdiğiniz system prompt ve temperature ayarları üzerinde tam kontrol sahibi olduğunuz için bu tarz sahte pozitif (false positive) engellemelere takılmazsınız
    Eğer mevcut yapıda devam etmek istiyorsanız prompt mühendisliği tarafında rol tanımlama (jailbreak veya context framing) yapmanız gerekir Claude modeline direkt olarak SMM scripti yazıyorum demek yerine akademik bir senaryo çizerek veri simülasyonu veri tabanı optimizasyonu veya API entegrasyonu testi yaptığınızı belirten soyutlanmış (abstracted) kelimelerle kod bloklarını parça parça vermelisiniz kelimeleri doğrudan ham haliyle kullanmadığınız sürece kod bakım işlerinizi rahatlıkla tamamlarsınız kolay gelsin
  • 20-06-2026, 02:03:36
    #13
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğim için soruyorum;
    program temelde tam olarak ne yapıyor ( videoyu izledim ama bir çok şeyi anlamadım), ve tam olarak ne ile kullanılıyor.
    ve elbette ücreti nedir ?
    Son olarak da yaptığını söylediğiniz şeylerin garantisi nedir .
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdığını idda ediyor da diyebiliriz.
    Ve videoda sadece bunları kaldırdım diyor, herhangi bir aksiyon görünmüyor
    bu sebeple yazdım ben sorularımı.
    Tamam
  • 20-06-2026, 11:11:58
    #14
    Beni bilen iyi bilir iddaa etmem!
    Mevcut yapılarla yanıt alamadığınız soruları iletin özelden kanıt sunayım.

    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdığını idda ediyor da diyebiliriz.
    Ve videoda sadece bunları kaldırdım diyor, herhangi bir aksiyon görünmüyor
    bu sebeple yazdım ben sorularımı.
  • 20-06-2026, 11:25:38
    #15
    taylanweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli Kardeşim @soylenmezsmt; Her provider modeli , God Mode ile Bypass Eden Yazılımım Yayında!

    https://www.youtube.com/watch?v=W20bVBLeE-8
    Bunu denemiştim. elinize sağlık hocam.Sistemin bizzat çalıştığını gördüm.
    Resmi Devlet sitelerini nasıl saldırı yapabileceğinizi, bomba tarifi ve dolandırıcılık tarifi bile veriyordu .
    Kötüye kullanımı tavsiye etmiyorum, ama çalışıyordu.
  • 20-06-2026, 11:35:36
    #16
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu denemiştim. elinize sağlık hocam.Sistemin bizzat çalıştığını gördüm.
    Resmi Devlet sitelerini nasıl saldırı yapabileceğinizi, bomba tarifi ve dolandırıcılık tarifi bile veriyordu .
    Kötüye kullanımı tavsiye etmiyorum, ama çalışıyordu.
    KAKSKSKSLSLSL Taylan abim yaptı mı tam yapar ayrıca kanıt niteliğinde yorumunuzu paylaştığınız için de teşekkür ederim. @taylanweb; eline sağlık ))
  • 20-06-2026, 11:43:12
    #17
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KAKSKSKSLSLSL Taylan abim yaptı mı tam yapar ayrıca kanıt niteliğinde yorumunuzu paylaştığınız için de teşekkür ederim. @taylanweb; eline sağlık ))
    Rica ederim, birde Taylan abi bir tık ucuz yapsa çok daha iyi olurdu.
  • 20-06-2026, 11:52:53
    #18
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim, birde Taylan abi bir tık ucuz yapsa çok daha iyi olurdu.
    Yıllanmış şarap gibi adam,yıllarına sayıyor parayı