CodeSummoner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten çokta kullanmıyorum açıkcası açalım madem herkes yararlansın neresi uygun bu konu için hocam hemen açayım
https://www.r10.net/yapay-zeka/
Buyrun hocam Etiketimi alırım