merhaba arkadaşlar, ufak figürler oyuncaklar stand vs işleri için idealmidir?
not: işe dair bilgi birikim eksi sıfır.
Bambu Lab A1 3D işine başlangıç ideal midir ?
8
●192
- 19-06-2026, 20:02:21farkı nedir hocam. daha mı hızlı ?Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2026, 20:04:15Hocam bende makine arayan biriyim.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A2 hem daha kaliteli baskı alıyor hem daha stabil. A1 deki hataları giderip A2 de biraz daha piyasadaki modelleri analiz ederek oluşturmuşlar.Sıfırdan başlayacak biri olarak hevesimi kırmayacak makine arıyorum bende. - 19-06-2026, 20:07:15a1 kullanıyorum a2 daha deneyimlemedim ama a1 de alsanız a2 de alsanız iş ileride ticaret olacaksa COMBO model alın hocam. Sorunuza gelecek olursa a1 bu iş için üretilmiş tek cihaz
- 19-06-2026, 20:08:06kendi kırtasiyemde ve çevre kırtasiyelere satış yapacağım hocamThanatosPre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2026, 20:09:45Bende 10 makine var bende toptan veriyorum kırtasiye vs. baya ilgi istiyor al bas gönder gibi dğeil vaktiniz varsa bu işe girin hocam. Combo 4 renkli oluyor zaten çocuk figürleri için renkli baskılar önemli.
- 19-06-2026, 20:14:43bana whatsapp bırakabilir misiniz hocam ? bir kaç ürün için fiyat alayım. şimdiki baskıcımdan çok memnun değilim. bundan dolayı makine almayı düşünüyorum zaten.ThanatosPre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle