• 18-06-2026, 19:21:15
    #1
    Arkadaşlar, yaşım 40. Diyabet gözümü etkilemiş, retinam yırtılmış. Şimdi bunun için ameliyat olmam gerekiyor. Daha önce bu ameliyatı olan var mı? Genel mi lokal mi olayım, kararsızım.

    Genel olunca kafan rahat oluyor ama yoğun bakım vs. süreci oluyormuş. Lokalde de 2-3 saat süren ameliyatta rahatsız olur muyum, hiç fikrim yok.
  • 18-06-2026, 19:24:14
    #2
    hocam annem gözünden farklı bi işlemde 2 saat kaldı ameliyatta sanıldığı kadar korkutucu ve rahatsız edici değil diye anlatıyor allah şifa versin inşallah
  • 18-06-2026, 19:29:19
    #3
    Allah sag saglım ameliyat olup basarılı bır sekılde sonuclanmasını ve derdın tasanın gecmesını nasıp eglesın.
  • 18-06-2026, 19:31:08
    #4
    Geçmiş olsun
  • 18-06-2026, 19:31:43
    #5
    Hocam göz sektöründe çalışıyorum birçok vitrektomi ameliyatına girdim operasyona göre değişiyor fakat doktor da önemli. Hasara bağlı diyebilirim.
  • 18-06-2026, 19:33:07
    #6
    Geçmiş olsun.
  • 18-06-2026, 19:33:14
    #7
    Geçmiş olsun. İyi bir doktor bulup o nasıl iyiyse öyle yaptırın.
  • 18-06-2026, 19:35:22
    #8
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam göz sektöründe çalışıyorum birçok vitrektomi ameliyatına girdim operasyona göre değişiyor fakat doktor da önemli. Hasara bağlı diyebilirim.
    omü de doc doktor yapacak hasar 2 metre ileriyi parmak gösterilirse görüyorum
  • 18-06-2026, 19:37:22
    #9
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Doktor değilim bu konuda size en sağlıklı tavsiyeyi doktorunuz ve anestezi uzmanınız verecektir.
    Sayısız göz ameliyatı olmuş biri olarak diyorum bunu.