Arkadaşlar, yaşım 40. Diyabet gözümü etkilemiş, retinam yırtılmış. Şimdi bunun için ameliyat olmam gerekiyor. Daha önce bu ameliyatı olan var mı? Genel mi lokal mi olayım, kararsızım.
Genel olunca kafan rahat oluyor ama yoğun bakım vs. süreci oluyormuş. Lokalde de 2-3 saat süren ameliyatta rahatsız olur muyum, hiç fikrim yok.
Vitrektomi ameliyatı olacağım..
12
●224
- 18-06-2026, 19:21:15
- 18-06-2026, 19:35:22omü de doc doktor yapacak hasar 2 metre ileriyi parmak gösterilirse görüyorumyusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle