• 17-06-2026, 19:47:13
    #1
    Merhabalar, ABD şirketi mi daha rahat Dubai mi? (Orada yaşanmayacak)
  • 17-06-2026, 19:47:37
    #2
    abd
  • 17-06-2026, 19:48:44
    #3
    ABD tabiki. Ancak vergileri mutlaka ödeyin.
  • 17-06-2026, 19:51:47
    #4
    Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ABD tabiki. Ancak vergileri mutlaka ödeyin.
    Avantajı nedir hocam dubaiye göre ?
  • 17-06-2026, 19:51:51
    #5
    Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ABD tabiki. Ancak vergileri mutlaka ödeyin.
    Türkiye'de yaşıyorum, fiziksel orada bulunmayacağım iki ülke arasında vergi anlaşması yok mu hocam? Gelir vergimi trde vereceğim
  • 17-06-2026, 19:55:48
    #6
    Çifte vergilendirme tarafında vergilerden düşmek için bence ABD tarafı daha iyi.
  • 17-06-2026, 19:57:02
    #7
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de yaşıyorum, fiziksel orada bulunmayacağım iki ülke arasında vergi anlaşması yok mu hocam? Gelir vergimi trde vereceğim
    Fiziksel olarak bulunmasının önemi yok. Çok kafaya takarlar ise TR de icra davası açabilirler. Bunun ile ilgili YouTube da videolar mevcut.
  • 17-06-2026, 19:57:46
    #8
    Bilgekut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avantajı nedir hocam dubaiye göre ?
    Sanal pos alt yapısı, kurulum maliyeti, yatırımcı desteği.
  • 17-06-2026, 21:33:53
    #9
    @canozer;